keskiviikko 19. joulukuuta 2012

Minun viimeinen päiväni viattomana 20-vuotiaana.



Hola!


Tänään on mun viimeinen päivä 20-vuotiaana, outoa! Vaikka eipä sillä iällä mitään merkitystä ole ollut muutenkaan.



Unohdin eilen kertoa traagisen tapahtumakulun! Hayden toi lauantaina töistä suklaakakkua, joka näytti niin hyvältä! Oon kuolannut sitä joka päivä ja koko maanantai-tiistai välisen yön vaan mietin kuola poskella sitä suklaakakkua ja että HUOMENNA aion kysyä Haydenilta saanko syödä sen. Noh, aamulla kun heräsin iloisin mielin suklaakakku mielessä, löysin sen suklaakakun ROSKIKSESTA!!!!!!!!!!! Multa meinasi tulla itku. Olin haaveillut siitä koko yön! Miten se saattoi heittää sen herkkupalan roskiin mun suun sijaan?!!?!?



Tänään mä lähin aamupäivällä rannalle, matka sinne kesti melkein 1,5 tuntia täältä mun uudesta asuinpaikasta. Ihan hullua! Mutta oli se sen arvoista taas kun näki sen niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin kauniin meren! Se näytti paremmalta kuin koskaan. Se oli yhtä sininen kuin elokuvissa ja hiekka jalkojen alla poltteli mukavasti. Mulla tuli ihan mielettömän ikävä mun ystäviä Suomesta. Suljin silmäni ja näin mielessäni meidät kaikki tytöt siellä rannalla ottamassa aurinkoa, nauttimassa pari sihisevää ja viettämässä laatuaikaa keskellä päivää. Toivon, että jonain päivänä se on vielä mahdollista. Saada kaikki mun tytöt tälle pallonpuoliskolle! <3

Mun vieressä keikistelevä nainen palautti mut takaisin maanpinnalle... Kyseinen nainen oli erittäin nolo tapaus. Sillä oli 3 pyyhettä, mitkä hän oli levittänyt isoksi peitteeksi hiekalle ja valehtelematta keimaili ja kiherteli siinä vilttien päällä ja otti itsestään kuvia melkein tunnin ajan. Noloa! Miljoona eri asentoa ja rumat duck lips keimailut ei parantanut asiaa lainkaan.

Bussissa mua taas alkoi ottaan kaaliin, koska siellä oli yks pariskunta jolla oli pieni about 1-2-vuotias lapsi. Se lapsi rääkyi ihan viimeistä huutoa ja veteli edellä istuvan tytön hiuksista valehtelematta ainakin 10x. Ne vanhemmat vaan kielsi sitä sanoin tekemästä sitä, mutta ei esim. ottanut sitä syliin ja kieltänyt kiinni pitämällä sitä lopettamaan. Mua ällötti ulkopuolisena katsoa sitä, miten aikuiset ihmiset ei pysty saamaan siihen kiljuvaan pikkukakaraan minkään näköistä kontaktia! Mä en tahdo edes tietää mikä kauhukakara siitä mukulasta isona tulee...




Rukalla joku joskus sanoi mulle, että mun on ostettava tummaa suklaata, koska olin aivan järjetön karkkisyöppö (ihan niin kun en enää olisi) ja sitä kun syö pari palaa on karkkinälkä tiessään. Silloin se kyllä tepsi, koska en tykännyt tummasta suklaasta _yhtään_. Tänään muistui taas mieleen tuo tummaan suklaan salaisuus ja päätin ostaa sitä karkkien sijaan. Tuossa tuo levy tai oikeastaan paperi nyt ammottaa tyhjyyttään, koska NYKYÄÄN siitä on tullut mun suurinta herkkua. Eli jos joku tietää jonkun hyvän vinkin millä voi taltuttaa karkki/suklaanälän, otan vinkit mielellään vastaan! Onneksi kävin tänään edes lenkillä niin ei ole ihan niin suurta morkkista. No eipä juu...



Taas takaisin tähän meidän huushollia vallitsevaan draamaan. Mä niin toivon ja haluaisin, että voisin kertoa teille kaikki taustat tästä, mutta mä en voi. En voi, koska tiedän, että mun äiti, siskot, mamma ja muut läheiset lukee tätä myös enkä halua, että ne joutuu mun puolesta kotona häpeämään. Mun mielestä tämä koko juttu on vaan hauska ja tämän kyseisen draaman satuttua olen vaan räkättänyt totaalisesti, koska en voi käsittää miten joku voi vetää herneet nenään niin tyhmästä asiasta. Paitsi tänään mua alkoi vähän jo kyllästyttämään koko show. Se oli kivaa ensin, mutta nyt sitä on jatkunut jo yli puoli viikkoa enkä jaksa katsoa kun toisen naama on koko ajan väärinpäin eikä siihen saa mitään puhekontaktia.

Eilen se lähetti mulle viestin ja avautui siitä, kun mä vaan tulin tänne ja pakotin siivoamaan joka nurkan. Hemmetti! Minähän en missään paskaseikojen valtakunnassa elä!  Olisivat itse tajunneet siivota ENNEN kun mä tänne muutan niin mun ei olisi tarvinnut valittaa! Ja mä olen kyllä sen yhteisen siivoushetken jälkeen ollut ainut ketä tätä huushollia on siistinä pitänyt. Nuo 2 kun eivät saa edes astioita tiskikoneeseen, saatika tiskikoneesta ulos! Mutta eipä sekään mua enää haittaa, kun olen jo siihen tottunut että juoksen niiden perässä täällä.

Tänään sain Tonylta yllättävän viestin jossa se kysyi, haluaisinko juoda sen kanssa illalla pullon shamppanjaa, koska hän on kuulemma vihdoin lopettanut mököttämisen ja päässyt yli asiasta... Nyt mua alkoi ärsyttää! Ihan kuin nainen! Ensin on kuin myrskynsilmä ja seuraavana päivänä juodaankin jo yhdessä shampanjaa...




Ja loppuun vielä pikku hehkutus, ihan vaan ärsyttääkseni yhtä tiettyä ihmistä. Haluan vaan kertoa, että mulla on HELVETIN hauskaa täällä ja nautin olostani enemmän kuin koskaan. Mun elämä ei paljon tästä enää paremmaksi voisi muuttua. Ja Sinä joka tunnet nyt piston sydämessäsi tätä lukiessasi, Sinä, joka jaksat EDELLEEN jauhaa paskaa musta ja meidän perheestä. Kuulemani mukaan, jos olisin Sinun tyttäresi, pakottaisit minut tulemaan välittömästi kotiin (pelkkien blogitekstien perusteella). Luojalle kiitos siitä etten ole Sinun tyttäresi! Ja jos olisin, en varsinkaan tulisi enää koskaan takaisin! Ole ystävällinen ja LOPETA blogini lukeminen jos se kerran on niin raskasta sinun mielenterveydellesi. Sain erittäin makoisat naurut taas kerran kieroudestasi! Ei se omena kauas puusta putoa! 


P.S Huomenna on 20/12/2012, vähän mulla on mageena päivänä synttärit!



-K-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti