torstai 20. joulukuuta 2012

20/12/2012


IT'S MY 21ST BIRTHDAY TODAY!



Näyttää siltä, että nyt mä olen saanut ne kesä-synttärit joista olen aina unelmoinut. Nyt mäkin voin sanoa, että mulla on synttärit keskellä kesää. Mahtavaa! :)



Tämä syntymäpäivä aamu oli erilainen kuin kaikki muut syntymäpäivät ennen tätä. Normaalisti olen herännyt lukuisiin syntymäpäiväonnittelu tekstiviesteihin ja soittoihin. Tänään en ole saanut ainuttakaan viestiä enkä soittoa puhelimeen. Tosin ei siinä edes mitään järkeä olisi, koska ne tulisi maksamaan ihan mielettömästi ja lisäksi kello on Suomessa 6h jäljessä kuin täällä.



Aloitin elämäni 21-vuotiaana "terveellisesti" ja söin aamupalaa! En edes muista milloin viimeksi olisin aamupalaa syönyt. Mulla piti oikeasti tänään olla maailman paras herätys koskaan, mitä en olisi koskaan unohtanut, mutta väärinkäsitysten vuoksi  se meni metsään. Kuitenkin sängystä noustessani ja alakertaan tullessani, mua odotti syntymäpäivälahja pöydällä. Hämmennyin ja mua hävetti! Se oli Tonylta. Miten mä voin ottaa lahjan vastaan ihmiseltä, joka on mulle vihainen? En mitenkään! Tuossa se lahja odottaa edelleen koskemattomana. No okei, paljastan että sen verran kajosin siihen, että luin mitä kortti sanoi. Se oli kirjoitettu osittain suomeksi! Siinä luki "Hey Kris, hyvää syntymäpäivää! Cheers Tony". Niin Tony ja Hayden tosiaan aina kutsuu mua nimellä "Kris". 



Kello on 12 aamupäivällä ja täällä on jo 31 astetta lämmintä. Tämä ei ole oikea sää Minun syntymäpäivilleni. Mä olen kerran aiemmin ollut lämpimässä mun synttäreiden aikana. Se oli vuosi 2008, oltiin Thaimaassa ja oli mun 17-vuotis syntymäpäivä. Hotellin henkilökunta oli meidän kirjautuessa hotelliin katsoneet mun passista, mun synttäreiden olevan meidän matkan aikana. Mä en ikinä unohda sitä hetkeä ja sitä päivää. Oltiin poolilla ja olin juuri hyppäämässä uimaan, kun äiti sanoi mulle, että älä mene vielä. Sieltä tuli hotellin henkilökunnasta koostuva kulkue, mä muistan vieläkin minkälaiset vaatteet niillä oli päällä. Ensimmäisenä kulkueessa olevalla oli kakku kädessä ja ne kaikki lauloi englanniksi "Hyvää syntymäpäivää" -kappaletta. Meidän piti mun synttäreiden kunniaksi mennä yhteen tosi hienoon ravintolaan syömään, mutta se oli täyteen buukattu eikä päästykään sinne. Muistan vieläkin miten pettynyt olin. Muistan vieläkin ravintolan johon lopulta päädyttiin. Se oli erittäin kälyinen ja tunsin katkeruutta, että mennään mun synttäreinä syömään sellaiseen paikkaan. Siellä oli märäntyneen vihreän väriset pöydät ja hiukan vaaleamman vihreät pöydät. Muistan jopa mikä vaatetus Anniinalla oli päällä. Muistan kun Danskun isä osti mulle vaaleanpunaisen kukkaseppeleen. Haistan sen tuoksun vieläkin nenässäni! Muistan myös sen, että kaikesta katkeruudesta sitä ravintolaa kohtaan, se ruoka oli todellisuudessa todella hyvää! No nyt mulla tuli kauhea ikävä meidän perhettä! <3



Nyt on siis mun toinen syntymäpäivänä lämpimässä, ulkomailla. Mutta nyt mä olen yksin täällä! Mulla on jotenkin todella haikea mieli, koska tottakai kaipaan mun omia ystäviä Suomesta. Jokaisen syntymäpäivän vuotta 2008 lukuun ottamatta olen viettänyt mun Suomi-ystävien kanssa. Väkisinkin hiipii ajatus mieleen siitä, minkälainen tämä päivä voisi Suomessa olla. Mutta mä tiedän, että tästä päivästä tulee ihan mielettömän hieno ja unohtumaton! Tiedän, että sitten joskus Suomessa mietin, että miksi kaikki syntymäpäivät ei voi olla niin kuin vuoden 2012 syntymäpäivä Australiassa. 


Vili ja mä mun 18-vuotis synttäreillä. Tuntuu siltä kun tää kuva olis otettu vasta eilen...
Mulla on sua niin ikävä! Rakastan sua! <3 <3 <3




Illalla ollaan tosiaan menossa tyttöjen kanssa ravintolaan syömään ja drinkeille, jotka todennäköisesti venyvät aamun pikkutunneille asti!  



Mutta nyt mun täytyy kyllä lopettaa ja mennä suihkuun ja lähteä kaupungille shoppailemaan!
Rakastan teitä! xoxo



-K-

3 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. Heh, mäkin muistan sen Thaimaan ruokapaikan :D Se ruoka oli tosi hyvää, oon unelmoinut siitä ettinyt samanlaista annosta täältä Suomestakin :) Mun eikä kenenkään muunkaan vaatteista ei oo kyllä mitään hajua, mutta sen lein muistan! :) Hyvää syntymäpäivää vielä! <3 Nauti, mutta muista kohtuus ;)-Anniina

    VastaaPoista
  3. Hei tyttäret! Minäkin muistan sen ruokapaikan Patong Beachilla, todella ahdas paikka ja pöydät väkisin ahdettu pieneen luonnonterassiin. Mukavaa, että huonoista muistoista löytyy aina jotain hyvääkin. Muistaakseni "lei" oli sidottu orkideoista ja oli aivan ihana. Ruokalilun jälkeen lähdimme joka iltaiselle shoppailukierrokselle ja myöhemmin Tuk tuk:lla hotelliin. Loistavaa ja mukavaa aikaa, terkuin äiti

    VastaaPoista